wtorek, 17 czerwca 2014

Trzecia myśl.

*O.Natalii*

Po 2 godzinnej szybkiej bieganinie po sklepach, wreszcie skończyłyśmy bardzo odane zakupy. Kupiliśmy o wiele więcej niż się spodziewałam. Obie kupiliśmy sukienki i dodatki.
- Ale zakupy się udały. Będziemy bosko wyglądać - piszczała Dioniza, na co ja tylko się zaśmiałam.
- Oj, Doni - uwielbiałam tak do niej mówić. Uśmiechnęłam się i od razu przyszło mi na myśl jedno pytanie - Jak tam z Karolem ? W ogóle odkąd z wami mieszkam nie poznałam go . Co jest ? - udałam obrażoną .
- Oj nie martw się . Poznasz go dziś. Idzie ze mną na tą imprezę .
- No wreszcie - krzyknęłam uradowana i wyściskałam z całych sił Dionizę .
Z uśmiechami na twarzach wróciliśmy do domu.

- O Hej !  Gdzie byłyście ? - wychylił się zza drzwi salonu Piotrek.
- Siemka ! Na zakupach . Przecież dzisiaj jest imprezka . A właśnie ! - zostawiłam zakupy w korytarzu i podeszłam do Piotrka.
- Jeżeli nie skopiecie tyłków tym Skrzatom to będzie z tobą źle . - pogroziłam mu przed nosem, i wróciłam się do kuchni  .
- Mam nadzieję że tak będzie . W sumie srebrny medal nie jest zły - krzyknął Piotrek z salonu.
- Ani słowa ! - krzyknęłam i zaczęłam przygotowywać sobie coś do jedzenia. Postanowiłam na naleśniki


*O.Bartka. 2 miesiące po jego zniknięciu. Przeszłość . Włochy *

Wszystko układa się po mojej myśli. Jestem bardzo szczęśliwy z Chiarą. W klubie też się dogadujemy. Czasami myślę co u Natalii, jak się czuję ? Czy tęskni za mną ? Ale to już przeszłość i nie wróci to więcej. Z Chiarą praktycznie rozumiemy się bez słów. Wystarczą małe znaki . Może to trochę śmieszne. 
Był słoneczny włoski dzień. Wróciłem z treningu kompletnie zmęczony. Wpadłem do domu i skierowałem się szybko do salonu. Padłem na kanapę totalnie wyczerpany. Nie czułem nóg ani rąk. Z kuchni dobiegały pyszne zapachy. 
 - Cześć Bartek - Chiara wyszła z kuchni , podeszła do mnie i czule mnie pocałowała. Usiadła obok mnie i wtuliła się we mnie. 
- Cześć - objąłem ją ramieniem . 
- Zmęczony co ? 
- I to jak - westchnąłemi i przetarłem dłonią czoło.
- Mam dla Ciebie niespodziankę - Chiara spojrzała mi głęboko w oczy . 
- Uwielbiam niespodzianki.- podniosłem się i złapałem jej rękę. 
- Bartek .... ja..... - zaczęła się wahać . 
- Chiara, spokojnie - uspokoiłem ją. 
 - Bartek - wzięła głęboki wdech i powiedziała - Jestem w ciąży. 
 Zamurowało mnie . Ale jednocześnie się uśmiechnąłem. Bartek będziesz ojcem !!!


*O.Natalii * Teraz *

Mecz był zacięty. Ale ostatecznie wygrała Skra. Polały się gorzkie łzy , ale srebro też złe nie jest.
- Chodź jedziemy szybko się przebrać . Mamy 2 godzinki . - pociągnęła mnie za sobą Dioniza i wyszłyśmy z hali .
Po pół godzinie jazdy byłyśmy w domu. Dioniza szybko zajęła łazienkę.
- No ej ! - walnęłam w drzwi
- Przebieraj się w swoim pokoju ! .
- Dobra ! Zapamiętam to sobie na zawsze ! - krzyknęłam i weszłam lekko poddenerwowana do swojego pokoju  .
Wybrałam ten zestaw :


Nałożyłam nieco mocniejszy niż zwykle makijaż i wyszłam ubrana z pokoju . Za chwilę uczyniła to Dioniza . Ona była równie pięknie ubrana : 

- No to Karol padnie z wrażenia - powiedziałam lustrując Dionizę wzrokiem.
- Oby. - uśmiechnęła się - ciekawe jaki siatkarz przed tobą padnie . 
- Z pewnością żaden . Idziemy ? 
- Jasne . 
Wyszłyśmy gotowe z bloku i pojechaliśmy do klubu w którym miała się odbyć impreza.
Po krótkiej drodze byłyśmy przed klubem . Wyszłam pierwsza a za mną Dioniza . 
- Gotowa ? 
- Oczywiście - odpowiedziałam . Wzięłyśmy głeboki oddech i weszłyśmy do klubu. Imprezę czas zacząć - pomyślałam . 




---------------------------------------------------------------------------------------------


                                      Nowi Bohaterowie ! :)

1. Karol Skobierski - 21 lat - chłopak Dionizy. Nałogowiec. Wysoki, wysportowany brunet . Jednym Słowem mówiąc ,, niegrzeczny '' mężczyzna.


2. Chiara Berruto - 26 lat - obecna dziewczyna Bartosza Kurka. Córka selekcjonera reprezentacji Włoch , Mauro Berruto.


3. Aleksandra Annasz - 25 lat - nowa dziewczyna Piotrka. Wszyscy poznają ją dopiero na imprezie. 


------------------------------------------------------------
Jest ! Udało się dodać !
Jest krótki, ale mam nadzieję że się podoba !
Co do bohaterów :)
Niektórzy pojawią się już w następnym rozdziale, 
a niektórzy później ! :)
Zaskoczeni obrotem spraw ? 
:)
Tajemnice powoli będą się odkrywać . :)
Niedługo wakacje , więc postaram się w tym tygodniu ( nic nie obiecuję) dodać tutaj rozdział . :)
Pozdrawiam :)







4 komentarze:

  1. Świetny! :) Wciąga, wciąga i jeszcze raz wciąga! ;)
    Pozdrawiam i czekam na następną myśl. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrozumiem Bartka! Jak mógł wpaść na taki porypany pomysł, żeby bez słowa wyjechać i zacząć zupełnie nowe życie?! Czy on myśli, że to się nie wyda?! Poza tym jak można budować swoje szczęście, na nieszczęściu innych osób. W końcu to się na nim zemści. Jestem o tym przekonana!

    P.S. Po bardzo, bardzo długiej przerwie zapraszam na www.pocalunki-cial.blogspot.com, gdzie właśnie pojawił się nowy odcinek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie ogarniam zachowania Bartosza i mam tylko nadzieję, że kiedy prawda wyjdzie na jaw Natalia nie będzie bardzo cierpiała. Czekam na pojawienie się nowych bohaterów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://siatkowka-laczy-a-nie-dzieli.blogspot.com/ Rozdział 4! :)
    http://zetknalnaslosamozeprzypadeczek.blogspot.com/ Rozdział 12! ;)

    OdpowiedzUsuń